tirsdag 24. mars 2009

MixTape.Me - tilbake til gamle samlekassetter

Blei tipsa på Twitter om et nytt nettsted (MixTape.Me) der du kan sette sammen playlister og dele med andre. Forsåvidt ikke noe nytt, men her kan du enkelt velge noen flere varianter også; ved siden av sangen kan du lese om artisten, se teksten til sangen eller spille av video av sangen (kobla opp mot YouTube) hvis sangen finnes på YouTube. Du kan også enkelt kjøpe sangen(e) på Amazon. For en som bestandig hadde med seg Various Artists-samlekassetter i alle sammenhenger i gamle dager (fest, bilkjøring, annet samvær, gave til mer eller mindre gode venner) så er jo dette litt Deja Vû (CSNY)- igjen kan jeg enkelt påtvinge min udiskutablt gode musikksmak på alle andre. Nettstedet er forts i betaversjon, og jeg savner selvfølgelig drøssevis av artister og sanger, men fikk da satt opp min først playlist uten for store problemer, og slik blir det seende ut når jeg baker den inn i dette blogginnlegget, enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar